India - Mumbai - Reisverslag uit Bombay, India van arie & emmy - WaarBenJij.nu India - Mumbai - Reisverslag uit Bombay, India van arie & emmy - WaarBenJij.nu

India - Mumbai

Door: arieemmy

Blijf op de hoogte en volg arie & emmy

04 Maart 2012 | India, Bombay

Aangekomen in Mumbai, 5e grootste stad ter wereld met 18 miljoen inwoners, tjemig wat een hoop!
En het is waar wat ze zeggen: India is "in your face"! Mumbai is heel druk, groot verschil tussen arm en rijk, meisjes die aan je (emmy) hangen om iets te verkopen, vrouwen die bij het open raam van je taxi volhardend bedelen (arie) en taxi chauffeurs die je proberen te naaien door met de meter te klooien...
Maar ook weer mooi met veel kleuren, indrukwekkende gebouwen en 40.000 verrotte zwart-gele taxi's (we zullen nog wel een foto plaatsen).
Goed, tot zover dag 1 India, we zullen dit verslag nog wel bijwerken en houden het voorlopig op indrukwekkend :-)
groetjes van ons

• 04 Maart 2012 - 11:02

Brenda:

Gaaf! Weer een land op jullie lijstje om bij te schrijven! xxx

• 04 Maart 2012 - 11:58

Jessy:

Super cool! Ben benieuwd naar het volgende verhaal! Veel plezier en succes met de indianen, euh oh nee... Indische mensen (?), na ja.... Veel plezier!
    Xxx

• 04 Maart 2012 - 18:39

Olga:

Vet leuk! veel plijzier he daar:) xxx jezus

• 09 Maart 2012 - 18:39

Maaike:

Tjonge, tjonge, onvoorstelbaar! Succes daar en veel plezier!