Tussendoortje Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van arie & emmy - WaarBenJij.nu Tussendoortje Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van arie & emmy - WaarBenJij.nu

Tussendoortje Thailand

Door: arieemmy

Blijf op de hoogte en volg arie & emmy

02 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

Afgelopen week hebben we in afwachting van ons visum voor India doorgebracht op het eiland Koh Chang. Wat een weer, van 10 graden in China naar 35 graden in Thailand. Zon, zee en strand.., lekker op een brommertje het eiland rond en heerlijk thais eten! We hebben genoten maar heel erg avontuurlijk was het niet, kortom: volgens mij zijn we klaar voor India!!! Vandaag hebben we ons visum opgehaald (jeeh) en een ticket geboekt. Morgen vliegen we naar Mumbai waar 17 miljoen mensen wonen, dus das vast gezellig...

We vinden het wel een beetje spannend want goh wat hoor je toch veel slechts over India. Het laatste: de eerste 4 weken haat je het, daarna ga je ervan houden... Wij zijn van plan net geen 4 weken te blijven :-(

We zouden ook nog wel meerfoto's willen laten zien maar het gaat allemaal erg traag en we hebben nog geen zin om een halve dag in een internetcafe rond te hangen dus don't get your hopes up too high...

P.S. Mensen vragen ons wel eens: doen jullie ECHT backpacken? Geen idee wat ECHT backpacken is..
Volgens een aantal toeristen die we ontmoet hebben op Koh Chang: echte backpackers zijn het type dreadlocks die alles zo goedkoop mogelijk willen. Wij vallen daarentegen onder de categorie smartpackers/flashpackers, die net iets meer willen uitgeven om net niet in de allergaarste hostels te hoeven slapen. Dusz... Nu weten jullie het dus :-)

Groetjes en tot later en dank voor al jullie leuke reacties op onze vorige verslagen!!!

• 02 Maart 2012 - 19:00

Brenda:

Wat heerlijk, zo'n lekker relaxmomentje op Thailand! Nu genieten van India hoop ik! Veel plezier!
    xxx

• 19 Maart 2012 - 21:02

Fritsie:

jo best gat jung.zelfs fritsie kan deze nicht vullen..